.محکومیت مؤسس یک شبکه اسلامی درآمریکا به اتهام قتل فجیع همسرش .

.
. دادگاه میگوید "مزمل حسن" که مؤسس یک شبکه ماهواره ای اسلامی به نام "جسور" بود همسرش را به این علت که از او تقاضای طلاق کرد ه بود به شکل بسیار فجیعی به قتل رسانده است .




shabake_islami


به گزارش شبکه خبر مسیحیان فارسی زبان به نقل از شیعه آن لاین ، یک دادگاه آمریکایی "مزمل حسن" 46 ساله که مؤسس شبکه ماهواره ای "جسور" بوده را به اتهام قتل همسر خود محکوم کرده است.


این دادگاه آمریکایی پس از اعلام محکومیت این متهم، در خلاصه گزارش پرونده وی که در سالن دادگاه قرائت شد، اعلام کرد: "مزمل حسن" متهم این پرونده همسر خود را به قتل رسانده است. علت این مسأله درخواست همسر برای طلاق بیان شده است. همسر آقای "مزمل حسن" در فوریه 2009 میلادی یعنی دقیقا یک سال قبل از به قتل رسیدنش در زمانی مشابه به دلایل خاصی درخواست طلاق کرده بود.
در همین راستا "جیرمی شواترز" مشاور قانونی "مزمل حسن" اعلام کرد: دادگاه علت اصلی این قتل را اشتباه اعلام کرد. این زن و شوهر مشکلات خانوادگی دیگری با یکدیگر داشته اند. موکل بنده پس از شنیدن حکم هیچ واکنشی از خود نشان نداد.
گفتنی است طریقه قتل همسر وی، قطع سر بوده است. "مزمل حسن" فوریه سال گذشته ( اسفند ماه 1388 ) طی تماسی تلفنی با مرکز پلیس اعلام کرد که جسد همسرش "آسیا حسن" که سر وی بریده شده بود را در منزلشان در منطقه "بوفالو" در نزدیکی نیویورک پیدا کرد.شایان ذکر است پس از آغاز فوری بررسی ها مشخص شد که "مزمل حسن" متهم اصلی در این پرونده است از همین رو نیروهای پلیس فورا وی را بازداشت کردند.
بر همین اساس پیش بینی می شود پس از آخرین استیناف (تجدید نظر) دادگاه در این پرونده، حکمی مشابه با حکم سابق صادر شود و "مزمل حسن" به عنوان متهم اصلی و شماره یک این پرونده به مدت 25 سال حبس محکوم شود.
آقای مزمل حسن یک مسلمان پاکستانی تبار است که در شبکه تلویزیونی خود بسیار تلاش میکرد نشان دهد اسلام مخالف خشونت و تروریسم است و آنچه در غرب راجع به خشونت مسلمانان گفته میشود فقط تبلیغات منفی علیه اسلام است .

 
Posted on ۰:۵۴ by Besharat and filed under | 0 Comments »

0 نظرات:

ارسال یک نظر